Bugün 22 Haziran 2026 Pazartesi
  • Antalya27 °C
  • IMKB

    %
  • Altın
    6253.52
    %0.79
  • Dolar
    46.4551
    %-0.03
  • Euro
    53.1132
    %-0.4
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
7. Sınıf Öğrencisi Türkiye Birincisi Oldu
04 Kasım 2018 Pazar 16:24

7. Sınıf Öğrencisi Türkiye Birincisi Oldu

Milli Eğitim Bakanlığı ile Ensar Vakfı Değerler Eğitimi Merkezinin işbirliğinde yürütülen ve bu yıl 7.'si düzenlenen "Sabır" temalı ulusal yarışmada...

Milli Eğitim Bakanlığı ile Ensar Vakfı Değerler Eğitimi Merkezinin işbirliğinde yürütülen ve bu yıl 7.'si düzenlenen "Sabır" temalı ulusal yarışmada Boyabat Fatih Sultan Mehmet İmam Hatip Ortaokulu 7. sınıf öğrencisi Nimet Biçer, Karikatür dalı ortaokullar kategorisinde Türkiye birincisi oldu.

İstanbul Grand Cevahir Otel ve Kongre Merkezi'nde düzenlenen ödül töreninde Nimet Biçer'e ödül olarak ENSAR Vakfı tarafından 6 bin TL burs ödülü takdim edildi. Ödülünü alan Nimet Biçer'in mutluluğu gözlerinden okundu.

Boyabat Fatih Sultan Mehmet İmam Hatip Ortaokulu Müdürü Halil Gündoğdu, "Öğrencimizi tebrik ediyor, teşvik ve yönlendirmeleri dolayısıyla Müdür Yardımcısı Murat Esen'e; sanatını sevdiren ve öğrencilerimize cömertçe aktarmayı başaran Aşkın Ayrancıoğlu Bey'e teşekkür ederim" dedi.

Bu haber toplam 653 defa okunmuştur
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 1983 Antalya Son Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim