

Başkan Güney’den Anaokulu Ziyareti
Kızılcahamam Belediye Başkanı Muhittin Güney, Kızılcahamam Belediyesi Nitelikli İlkeli Nesiller Anaokulu'nu ziyaret etti.
Kızılcahamam Belediye Başkanı Muhittin Güney, İlçe Milli Eğitim Müdürü Veli Karakuş ile birlikte 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı'nın başlaması münasebetiyle ilçede bulunan okulları tek tek ziyaret ederek yeni eğitim öğretim yıllarını tebrik etti. Güney, Nitelikli İlkeli Nesiller Anaokulu'nu (NİNO) ziyaretinde okul müdürü ve öğretmenlerle sohbet ederek tatlı ikramında bulundu. Güney, tüm öğretmen, idareci ve öğrencilere başarılar dilerken, bir eğitimci olarak her zaman tüm okulların hizmetinde olduğunu söyledi. Başkan Güney, "Değerli öğretmenlerimizin ve ülkemizi güvenle geleceğe taşıyacak olan tüm öğrencilerimizin 2018-2019 eğitim öğretim yılını en içten dileklerimle kutlar, tüm öğrencilere başarılar dilerim" diye konuştu.
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- EĞİTİM VE BİLİM GÜCÜ DAYANIŞMA SENDİKASI ANTALYA ŞUBESİ AÇILDI
- KAZADA AĞIR YARALANAN UZMAN ÇAVUŞ 92 GÜN SÜREN HAYAT MÜCADELESİNİ KAYBETTİ
- HATAY’DA OTOMOBİLLE MOTOSİKLET ÇARPIŞTI: 4 YARALI
- GELENEKSEL KURTBAĞI KAYISI FESTİVALİ YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİ
- YAĞIŞLI GEÇEN KIŞ MEVSİMİ ATA TOHUMU KARAKILÇIK BUĞDAYINDA VERİMİ ARTTIRDI
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
































