Karakter boyutu :



30 Ekim 2018 Salı 13:28
Gazipaşa İlkokulu’nda Cumhuriyet Coşkusu
Cumhuriyet'in 95. kuruluş yıldönümü dolayısıyla Gazipaşa İlkokulu'nda tören düzenlendi.
Adana'da Gazipaşa İlkokulu'nda Cumhuriyet Bayramı coşkuyla kutlandı.
Cumhuriyet'in 95. kuruluş yıldönümü dolayısıyla Gazipaşa İlkokulu'nda tören düzenlendi. Törende konuşan okulun müdür yardımcısı Ayşe Özdoğan, miniklere Cumhuriyet'in önemini anlattı. Atatürk'e ve silah arkadaşlarına şükran duygularını dile getiren Özdoğan, "Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün 29 Ekim 1933 yılında yaptığı Cumhuriyet'in ilanının 10. yılı konuşmasında "En büyük bayram bu bayramdır" dediği Cumhuriyet Bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum. Bizler geçmişin mirasını ve geleceğin emanetini taşımakta olduğumuzun bilincindeyiz" dedi.
Gazipaşa İlkokulu öğrencileri, hazırladıkları gösterileri sergilerken yaşadıkları coşku ve mutluluk gözlerden kaçmadı.
Bu haber toplam 434 defa okunmuştur
DİĞER HABER BAŞLIKLARI
SPOR
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- EĞİTİM VE BİLİM GÜCÜ DAYANIŞMA SENDİKASI ANTALYA ŞUBESİ AÇILDI
- KAZADA AĞIR YARALANAN UZMAN ÇAVUŞ 92 GÜN SÜREN HAYAT MÜCADELESİNİ KAYBETTİ
- HATAY’DA OTOMOBİLLE MOTOSİKLET ÇARPIŞTI: 4 YARALI
- GELENEKSEL KURTBAĞI KAYISI FESTİVALİ YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİ
- YAĞIŞLI GEÇEN KIŞ MEVSİMİ ATA TOHUMU KARAKILÇIK BUĞDAYINDA VERİMİ ARTTIRDI
Tüm Hakları Saklıdır © 1983 Antalya Son Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
































