Bugün 24 Haziran 2026 Çarşamba
  • Antalya33 °C
  • IMKB

    %
  • Altın
    6046.72
    %-1.52
  • Dolar
    46.493
    %-0.02
  • Euro
    52.7788
    %-0.37
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Işık: “Muhtarlarımız Vatandaşa Hizmette En Büyük Destekçimiz”
19 Ekim 2018 Cuma 15:43

Işık: “Muhtarlarımız Vatandaşa Hizmette En Büyük Destekçimiz”

Bursa'nın Gürsu ilçesinde Muhtarlar Haftası münasebetiyle protokol mensupları muhtarlarla bir araya geldi.

Bursa'nın Gürsu ilçesinde Muhtarlar Haftası münasebetiyle protokol mensupları muhtarlarla bir araya geldi.

Gürsu protokolü ve muhtarlar, Kent Meydanı Atatürk Anıtı önünde düzenlenen törenle Muhtarlar Haftası'nı kutladı. Kaymakam Mustafa Koç, İlçe Jandarma Komutanı Fatih Erdoğan, Emniyet Müdürü Selahattin Şerbet ve diğer protokol mensuplarının iştirakiyle düzenlenen törende konuşan Belediye Başkanı Mustafa Işık, "Vatandaşla devlet arasındaki köprünün vatandaşa en yakın kısmı olan muhtarlarımızın, hizmetlerin mahallelere götürülmesinde büyük emekleri var. Muhtarlarımızla bir araya geldiğimiz bütün ortamlarda ilçemizin gelişimine yönelik istişareler yapıyoruz, onların kıymetini biliyoruz, talep ve fikirleri bizim için mühim. Çalışmalarımıza olan destekleri için bütün muhtarlarımıza teşekkür ediyorum" dedi.

Törenin ardından Gürsu Butik Otel'de muhtarlarla bir araya gelen Başkan Işık, muhtarlara kalem hediye etti.

Bu haber toplam 408 defa okunmuştur
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 1983 Antalya Son Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim