Bugün 24 Haziran 2026 Çarşamba
  • Antalya23 °C
  • IMKB

    %
  • Altın
    6071.99
    %-1.11
  • Dolar
    46.4833
    %-0.04
  • Euro
    52.8313
    %-0.16
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Kadem Nevşehir Temsilciliği Obezite İle Mücadele Semineri Düzenliyor
23 Ekim 2018 Salı 14:58

Kadem Nevşehir Temsilciliği Obezite İle Mücadele Semineri Düzenliyor

Kadın ve Demokrasi Derneği tarafından obezite ile mücadele konusunda seminer düzenleniyor.

Kadın ve Demokrasi Derneği tarafından obezite ile mücadele konusunda seminer düzenleniyor.

Kadın ve Demokrasi Derneği (KADEM) Nevşehir temsilciliği tarafından Diyetisyen Elif Kaplan tarafından obezite ile mücadele konusunda 27 Ekim Cumartesi günü saat 11.30'da seminer düzenlenecek.

KADEM temsilcisi İlkay Akün, Cumartesi günü dernek binamızda düzenleyeceğimiz obezite ile mücadele konusunda düzenleyeceğimiz semineri tüm kadınlarımızı bekliyoruz dedi. Akün, " Nevşehir KADEM temsilciliği olarak çalışmalarımıza aralıksız devam ediyoruz. Günümüzün en büyük sorunlarından bir tanesi olan obezite konusunda kadınlarımızı bilinçlendirmek amacıyla bir seminer düzenliyoruz. Diyetisyen Elif Kaplan tarafından obezite ile mücadele konusunda Cumartesi günü dernek binamızda yapılacak olan seminerimize tüm kadınlarımızı bekliyoruz" diye konuştu.

Bu haber toplam 466 defa okunmuştur
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 1983 Antalya Son Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim