Karakter boyutu :



01 Haziran 2026 Pazartesi 15:18
KEMER BELEDİYESİ CAN DOSTLARI YALNIZ BIRAKMADI
Kemer Belediyesi Hayvan Barındırma Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi, mayıs ayında 149 hayvanı kısırlaştırdı.
Kemer Belediyesi Hayvan Barındırma Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi, mayıs ayında 149 hayvanı kısırlaştırdı.
Kemer Belediyesi Hayvan Barındırma Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi'ne mayıs ayı içerisinde telefonla gelen 125 ihbarı değerlendiren belediye ekipleri, 149 hayvana da kuduz aşısı uyguladı.
Toplam 44 hayvanın sahiplendirildiği merkezde, 147 hayvan da tedavi edildi. Barınağa terk edilen hayvan sayısının 37 olarak açıklandığı merkezde, başıboş haldeki 51 köpek barınağa getirildi.


Kaynak: 
Bu haber toplam 189 defa okunmuştur
DİĞER HABER BAŞLIKLARI
SPOR
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- OTOMOBİLİN BAGAJINDAKİ ZULADAN ONLARCA SİLAH PARÇASI ÇIKTI
- ANTAKYA’DA HAVUZA DÜŞEN İNEĞİ İTFAİYE KURTARDI
- SUÇ MAKİNESİ ÇOCUK HIRSIZLAR ÇALDIKLARI AYAKKABILARIN KALİTESİNİ KONTROL EDERKEN KAMERAYA YAKALANDI
- AKDENİZ AÇIKLARINDA BALIKÇI TEKNESİNİ SELAMLAYAN YUNUSLAR GÖRÜNTÜLENDİ
- SOĞANDA BEREKETLİ HASAT: 30 TL’Yİ BULAN FİYAT ÜRETİCİYİ MEMNUN ETTİ
Tüm Hakları Saklıdır © 1983 Antalya Son Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
































