

Kemer’de, ‘İyi ki varsın kan dostum’ kampanyası
Türk Kızılay'ı Antalya Kan Bağışı Merkezi Müdürü Dr. Erkan Kaya, Kemer Belediye Başkan Vekili Hasan Ali Acar'ı ziyaret etti. Acar, Kızılay otobüsünün 23-27 Kasım tarihleri arasında Kemer Turizm Otelcilik Lisesi önünde olacağını, "İyi ki varsın kan dostum" kampanyası kapsamında kan vermek isteyen vatandaşları bekleyeceğini söyledi.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Vekili Acar, kan bağışı yapmanın çok önemli olduğunu belirterek, yapılan bir kan bağışıyla birçok hayat kurtarılabileceğini kaydetti. Yaptıkları çalışmalar için Türk Kızılay'ı Kan Bağışı Merkezi Müdürü Kaya'ya teşekkür eden Acar, belediye olarak her türlü desteği vermeye hazır olduklarını sözlerine ekledi.
Kaya, Kızılay otobüsünün 23-27 Kasım tarihleri arasında Kemer Turizm Otelcilik Lisesi önünde 10.30-18.30 saatleri arasında olacağını ve "İyi ki varsın kan dostum" kampanyası kapsamında kan vermek isteyen vatandaşları beklediklerini kaydetti.
Antalya Son Haber
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- ERDOĞAN SARAÇ: "BALKAN TÜRKLERİ'NİN KİMLİKLERİNİ KORUMALARINDA TÜRKİYE'NİN DESTEĞİ ÖNEMLİ"
- 'RÜŞVET' SORUŞTURMASINDA 2 YENİ TUTUKLAMA
- BÜYÜKŞEHİR SANAL GERÇEKLİKLE ÇEVRE SORUNLARINA DİKKAT ÇEKİYOR
- TÜREL, ANTALYASPOR BAŞKANLIĞINI PAS GEÇTİ, BELEDİYE BAŞKANLIĞINA GÖZ KIRPTI
- 10 KİŞİNİN ÖLDÜĞÜ OTOBÜS KAZASINDA ADLİ TIP RAPORU: ŞOFÖR ASLİ KUSURLU
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
































