Bugün 24 Haziran 2026 Çarşamba
  • Antalya36 °C
  • IMKB

    %
  • Altın
    6076.63
    %-1.04
  • Dolar
    46.4961
    %-0.03
  • Euro
    52.7665
    %-0.4
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Kulp’ta ‘Çocukluk Ve Ergenlik Çağı Diyabeti’ Semineri
19 Ekim 2018 Cuma 16:43

Kulp’ta ‘Çocukluk Ve Ergenlik Çağı Diyabeti’ Semineri

Diyarbakır'ın Kulp ilçesinde öğrenciler için, "Çocukluk ve Ergenlik Çağı Diyabeti" konulu seminer düzenlendi.

Diyarbakır'ın Kulp ilçesinde öğrenciler için, "Çocukluk ve Ergenlik Çağı Diyabeti" konulu seminer düzenlendi.

Kulp'ta, İlçe Sağlık Müdürlüğü ve Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle öğrencilere yönelik, "Çocukluk ve Ergenlik Çağı Diyabeti" konulu seminer düzenlendi. Milli Eğitim Müdürlüğü konferans salonunda düzenlenen seminerde Dr. Celal Ayral tarafından öğrencilere, diyabet hastalığının belirtileri, erken tanının önemi ve benzeri konularda bilgi verildi.

Bu haber toplam 496 defa okunmuştur
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 1983 Antalya Son Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim