Bugün 23 Haziran 2026 Salı
  • Antalya32 °C
  • IMKB

    %
  • Altın
    6172.42
    %-1.44
  • Dolar
    46.4733
    %-0.02
  • Euro
    52.9265
    %-0.47
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Ortaokul Öğrencilerinden Hastalara Ziyaret Sürprizi
26 Ekim 2018 Cuma 13:33

Ortaokul Öğrencilerinden Hastalara Ziyaret Sürprizi

Adıyaman'ın Gölbaşı ilçe İmam Hatip Ortaokulu öğrencileri ilçedeki devlet hastanesinde yatan hastaları ziyaret ederek, geçmiş olsun dileğinde bulundu.

Adıyaman'ın Gölbaşı ilçe İmam Hatip Ortaokulu öğrencileri ilçedeki devlet hastanesinde yatan hastaları ziyaret ederek, geçmiş olsun dileğinde bulundu.

Gölbaşı İmam Hatip Ortaokulu 7.sınıf öğrencileri devlet hastanesine yatarak tedavi gören yaşlı hastaları ziyaret ederek Kuran-ı Kerim hediye etti. Öğrencilerin hastaları ziyaret etmesiyle ilgili açıklamalarda bulunan İmam Hatip Ortaokulu Müdürü Reşit Kaşıkara, "Yaşlılarımız, dün ile bugün arasında köprü kuran, kültürümüzü ve değerlerimizi yarınlara taşımamızı sağlayan en değerli varlıklarımızdır. Devlet Hastanesi Baş Hekimi Doktor Selim Kuşağlı'ya bize bu imkanı verdiği için şükranlarımı sunarım" diye konuştu.

Bu haber toplam 421 defa okunmuştur
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 1983 Antalya Son Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim