

Parkta Bulduğu 60 Bin Lira Değerindeki Altınları Sahibine Teslim Etti
Bursa'da bir vatandaş parkta poşetin içinde bulduğu 60 bin liralık çeyrek altın ve bilezikleri sahibine teslim etti.
Merkez Yıldırım ilçesine bağlı Yenimahalle'de bulunan Keyruvan Çocuk Parkı'na yürüyüşe giden Murat Ayaz, bankın üzerinde gri renkli bir poşet gördü. Poşeti açan Ayaz, içinde 135 gram ağırlığında 5 bilezik, 70 adet çeyrek altın, 3 altın yüzük ve bir miktar nakit paranın olduğunu gördü. Elindeki poşet ile Yıldırım Beyazıt Polis Merkezi'ne giden Ayaz, bulduğu tüm altın ve nakit parayı tutanakla polislere teslim etti. Gecenin ilerleyen saatlerinde arandığını fakat kendisinin duymadığını ifade eden Ayaz, "Gece polisler altınların sahibi bulmuş ve teslim etmiş. Zaten altınların sahibi de mahallemizden birisine ait olduğunu öğrendim. Kendileri bana çok teşekkür etti. Ben poşetin içinde altın ve para görünce düşünmeden polise gittim çünkü boğazımızdan haram lokma geçmedi, bundan sonra da geçmez" diye konuştu.
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- ERDOĞAN SARAÇ: "BALKAN TÜRKLERİ'NİN KİMLİKLERİNİ KORUMALARINDA TÜRKİYE'NİN DESTEĞİ ÖNEMLİ"
- 'RÜŞVET' SORUŞTURMASINDA 2 YENİ TUTUKLAMA
- BÜYÜKŞEHİR SANAL GERÇEKLİKLE ÇEVRE SORUNLARINA DİKKAT ÇEKİYOR
- 10 KİŞİNİN ÖLDÜĞÜ OTOBÜS KAZASINDA ADLİ TIP RAPORU: ŞOFÖR ASLİ KUSURLU
- TÜREL, ANTALYASPOR BAŞKANLIĞINI PAS GEÇTİ, BELEDİYE BAŞKANLIĞINA GÖZ KIRPTI
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
































