Karakter boyutu :



31 Ekim 2018 Çarşamba 11:33
Polisler Yaralı Güvercini Tedavi Etti
Adıyaman Emniyet Müdürlüğü Bölge Trafik Şube Müdürlüğünde görevli polisler tele takılan yaralı güvercini tedavi ederek tekrar doğaya saldı.
Adıyaman Emniyet Müdürlüğü Bölge Trafik Şube Müdürlüğünde görevli polisler tele takılan yaralı güvercini tedavi ederek tekrar doğaya saldı.
Adıyaman-Şanlıurfa karayolu üzerinde bulunan Emniyet Müdürlüğü Bölge Trafik Şube Müdürlüğü bahçesini çevreleyen dikenli tellere güvercin takıldı. Dikenli tellere takılan güvercini fark eden polis memuru Cengiz Asker, yaralı güvercini tellerden kurtardı.
Daha sonra polis memuru Mesut Tok, kanadından yaralanan güvercini tedavi etti. İki gün boyunca yaralı güvercini tedavi eden polis memuru Mesut Tok, güvercin sağlığına kavuşunca doğaya salıverildi.
Duyarlı polis memurlarının bu davranışı büyük takdir topladı.
Bu haber toplam 552 defa okunmuştur
DİĞER HABER BAŞLIKLARI
SPOR
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- EĞİTİM VE BİLİM GÜCÜ DAYANIŞMA SENDİKASI ANTALYA ŞUBESİ AÇILDI
- HATAY’DA OTOMOBİLLE MOTOSİKLET ÇARPIŞTI: 4 YARALI
- GELENEKSEL KURTBAĞI KAYISI FESTİVALİ YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİ
- YAĞIŞLI GEÇEN KIŞ MEVSİMİ ATA TOHUMU KARAKILÇIK BUĞDAYINDA VERİMİ ARTTIRDI
- KAZADA AĞIR YARALANAN UZMAN ÇAVUŞ 92 GÜN SÜREN HAYAT MÜCADELESİNİ KAYBETTİ
Tüm Hakları Saklıdır © 1983 Antalya Son Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
































