

Potada Gençlerin Bileği Bükülmüyor
Ankara U-18 Genç Erkekler Basketbol Ligi 1. Kümede mücadele eden Mamak Belediyesi Genç Basketbol Takımı, Ankara Basketbol Takımı'nı 42-99 gibi farklı bir skorla mağlup etti. Ligde beşinci maçını MEB Spor Salonu'nda oynayan Yeşil-Beyazlı gençler, böylelikle namağlup unvanını da korumayı başardı. Maçta rakibine 57 sayı fark atan gençlerde hedef geçen yıl olduğu gibi bu yılda şampiyon olmak.
Bu yılda ipi göğüsleyen takım olmak istiyoruz
Galibiyet serisinin devam edeceğine inandığını ifade eden Mamak Belediye Başkanı Mesut Akgül, "Bu yılda ipi göğüsleyen takım olmak istiyoruz. Nitekim gençlerimizde bu doğrultuda emin adımlarla ilerliyor. Bütün bu başarıların altında da tesisleşme, alt yapı ve organizasyon yatıyor. Kendilerini tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum" dedi.
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- EĞİTİM VE BİLİM GÜCÜ DAYANIŞMA SENDİKASI ANTALYA ŞUBESİ AÇILDI
- HATAY’DA OTOMOBİLLE MOTOSİKLET ÇARPIŞTI: 4 YARALI
- GELENEKSEL KURTBAĞI KAYISI FESTİVALİ YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİ
- YAĞIŞLI GEÇEN KIŞ MEVSİMİ ATA TOHUMU KARAKILÇIK BUĞDAYINDA VERİMİ ARTTIRDI
- KAZADA AĞIR YARALANAN UZMAN ÇAVUŞ 92 GÜN SÜREN HAYAT MÜCADELESİNİ KAYBETTİ
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
































