

Sarıcakaya’da Muhtarlar Onuruna Yemek
Sarıcakaya Belediyesi tarafından 19 Ekim Muhtarlar Günü kapsamında tüm mahalle muhtarları onuruna yemek düzenlendi.
Düzenlenen yemeğe Kaymakam Mustafa Nevzat Mercan, Sarıcakaya Belediye Başkanı Faruk Güler, muhtarlar ve eşleri katıldı. Kendileri adına böyle bir etkinlik düzenlenmesinden duydukları memnuniyeti dile getiren muhtarlar, kendilerine gösterilen ilgiden dolayı ilgililere teşekkür etti.
Başkan Güler ise "Muhtarlarımız mahallelerimizin yaşlılarımızın hamisi, küçük çocuklarımızın ağabeyi ve tüm vatandaşlarımızın yol göstericisidirler. Muhtarlarımızın arkasında her hangi bir siyasi güç olmaksızın kendi güçleri ve emekleri ile seçimleri kazanan olmaları ve seçildikleri mahallelerde vatandaşların her türlü işleri ile uğraşmaları onların ne kadar önemli bir iş yaptığını göstermektedir. Hem milleti hem devleti temsil gibi önemli bir görevi yürüten tüm muhtarlarımızın 19 Ekim Muhtarlar Gününü kutluyor, selam ve sevgilerimi sunuyorum" dedi.
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- ANTALYA'DA VAN KÜLTÜRÜ BULUŞMASI
- VALİ ŞAHİN’DEN OTOKOÇ BAYİNE SALDIRI AÇIKLAMASI: "BUGÜN İTİBARIYLA 13 KİŞİ GÖZALTINDA BULUNUYOR"
- EMİRDAĞLARI'NIN ZİRVESİNDE YILKI ATLARINI GÖRÜNTÜLEDİLER
- 60 BİN HURDA TEKNE İÇİN 'HURDA TEŞVİĞİ' TALEBİ
- ANTALYA’DA MAYIS AYINDA 10 BİNİN ÜZERİNDE ASAYİŞ OLAYIN YÜZDE 99,75’İ AYDINLATILDI
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
































