Karakter boyutu :



30 Ekim 2018 Salı 18:08
Satrançta Büyük Başarı
SANKO Okulları öğrencileri, "29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Satranç Turnuvası"nda bir birincilik ve iki üçüncülük kupası kazandı.
SANKO Okulları öğrencileri, "29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Satranç Turnuvası"nda bir birincilik ve iki üçüncülük kupası kazandı.
Gaziantep Şehitkamil Belediyesi tarafından Atatürk Spor ve Kültür Merkezi'nde düzenlenen turnuvada, Kutay Sakmak, 10 Yaş Genel Kategorisinde il birincisi, Elif Ilgın Çınar, 11 Yaş Kızlar Kategorisinde il üçüncüsü ve Yakup Kaan Keskin, 18 Yaş Genel Kategorisinde il üçüncüsü oldu.
Dereceye giren SANKO Okulları öğrencileri kupanın yanı sıra, madalya ve satranç takımı ile ödüllendirildi.
Bu haber toplam 679 defa okunmuştur
DİĞER HABER BAŞLIKLARI
SPOR
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- EĞİTİM VE BİLİM GÜCÜ DAYANIŞMA SENDİKASI ANTALYA ŞUBESİ AÇILDI
- HATAY’DA OTOMOBİLLE MOTOSİKLET ÇARPIŞTI: 4 YARALI
- GELENEKSEL KURTBAĞI KAYISI FESTİVALİ YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİ
- YAĞIŞLI GEÇEN KIŞ MEVSİMİ ATA TOHUMU KARAKILÇIK BUĞDAYINDA VERİMİ ARTTIRDI
- KAZADA AĞIR YARALANAN UZMAN ÇAVUŞ 92 GÜN SÜREN HAYAT MÜCADELESİNİ KAYBETTİ
Tüm Hakları Saklıdır © 1983 Antalya Son Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
































