Bugün 24 Haziran 2026 Çarşamba
  • Antalya24 °C
  • IMKB

    %
  • Altın
    6143.14
    %0.05
  • Dolar
    46.4431
    %-0.01
  • Euro
    52.8477
    %0.06
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Sıfır Atık Semineri
25 Ekim 2018 Perşembe 12:33

Sıfır Atık Semineri

Hisarcık ilçesinde, Kütahya Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğünce Sıfır Atık Projesi kapsamında seminer düzenlendiği bildirildi.

Hisarcık ilçesinde, Kütahya Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğünce Sıfır Atık Projesi kapsamında seminer düzenlendiği bildirildi.

Alınan bilgiye göre, Kaymakamlık Toplantı Salonu'nda düzenlenen ilçedeki tüm kamu kurum ve kuruluşlarının yetkili amir ve personellerinin katıldığı seminer, sinevizyon gösterisiyle başladı.

Seminerde kamuda tasarrufu hedefleyen sıfır atık projesi kapsamında hayata geçirilmesi hedeflenen tedbirler ve uygulamalar hakkında görüş ve fikir alışverişinde bulunuldu.

Bu haber toplam 461 defa okunmuştur
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 1983 Antalya Son Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim