

ANTALYA’DA BORDO-MAVİLİ TARAFTARLARDAN KUPA COŞKUSU
Ziraat Türkiye Kupası finalinde Konyaspor'u 2-1 mağlup ederek kupayı müzesine götüren Trabzonspor'da, karşılaşmayı stattan takip eden bordo-mavili taraftarlar bitiş düdüğüyle birlikte Antalya sokaklarında Türkiye Kupası zaferini kutladı. Taraftarlar araçlarla konvoy yapıp gruplar halinde horon oynadı.
Ziraat Türkiye Kupası finalinde Antalya'da Corendon Airlines Park Stadyumu'nda Konyaspor ile karşılaşan Trabzonspor, 18. ve 79'uncu dakikalarda Paul Onuachu'nun attığı gollerle sahadan 2-1 galibiyetle ayrıldı. Trabzonspor, 64. Ziraat Türkiye Kupası'nı kupayı müzesine kaldırırken, maçı statta takip eden taraftarlar da bitiş düğünün ardından tezahüratlar eşliğinde Türkiye Kupası zaferini kutladı.
Bordo-mavili taraftarlar, stat etrafında araçlarla konvoy yaparken bazıları da gruplar halinde horon oynadı.
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- ANTAKYA’DA HAVUZA DÜŞEN İNEĞİ İTFAİYE KURTARDI
- 'ATTİLA'DAN MUHTEŞEM SEZON FİNALİ
- OTOMOBİLİN BAGAJINDAKİ ZULADAN ONLARCA SİLAH PARÇASI ÇIKTI
- SUÇ MAKİNESİ ÇOCUK HIRSIZLAR ÇALDIKLARI AYAKKABILARIN KALİTESİNİ KONTROL EDERKEN KAMERAYA YAKALANDI
- AKDENİZ AÇIKLARINDA BALIKÇI TEKNESİNİ SELAMLAYAN YUNUSLAR GÖRÜNTÜLENDİ
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
































