Bugün 11 Haziran 2026 Perşembe
  • Antalya26 °C
  • IMKB

    %
  • Altın
    6060.15
    %0.36
  • Dolar
    46.1527
    %0
  • Euro
    53.4019
    %0.12
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
FATİH TEKKE: "ÇOK ŞÜKÜR TARAFTARIMIZI MUTLU ETTİK, CAMİAMIZA BİR KEZ DAHA KUPA KAZANDIRDIK"
25 Mayıs 2026 Pazartesi 00:58

FATİH TEKKE: "ÇOK ŞÜKÜR TARAFTARIMIZI MUTLU ETTİK, CAMİAMIZA BİR KEZ DAHA KUPA KAZANDIRDIK"

Trabzonspor'da Teknik Direktör Fatih Tekke, Konyaspor galibiyeti sonrası yaptığı açıklamada, "Çok şükür taraftarımızı mutlu ettik, camiamıza bir kez...

Trabzonspor'da Teknik Direktör Fatih Tekke, Konyaspor galibiyeti sonrası yaptığı açıklamada, "Çok şükür taraftarımızı mutlu ettik, camiamıza bir kez daha kupa kazandırdık. Oyuncularımın hepsinin ayağına, yüreğine sağlık" dedi.

Ziraat Türkiye Kupası finalinde Trabzonspor ile Konyaspor, Antalya'da karşı karşıya geldi. Corendon Airlines Park Antalya Stadyumu'nda oynanan mücadeleyi 2-1 kazanan bordo-mavili ekip, kupanın sahibi oldu.

Bordo-mavililer, en son 2019-2020 sezonunda finalde Corendon Alanyaspor'u 2-0 yenerek Ziraat Türkiye Kupası'nı müzesine götürmüştü. Trabzonspor, Antalya'da oynanan finalde Konyaspor'u mağlup ederek 5 sezon aradan sonra kupada aynı başarıyı tekrarladı.

"Camiamıza bir kez daha kupa kazandırdık"

Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke, Konyaspor'u tebrik ederek karşılaşmanın özellikle ikinci yarısında oyunun dengelendiğini söyledi. Tekke, "Konyaspor'u tebrik ediyorum. İkinci yarı özellikle penaltıda başarıya ulaşmış olsalardı kupa belki onlara daha yakın olacaktı. İlk yarı biz daha iyiydik, ikinci yarı bize nasip oldu. Çok şükür taraftarımızı mutlu ettik, camiamıza bir kez daha kupa kazandırdık. Oyuncularımın hepsinin ayağına, yüreğine sağlık. Zor şartlardan buralara geldik. Aksi olsaydı çok üzülürdüm. Allah'a hamdolsun, gelen taraftarı mutlu olarak gönderdik" dedi.

Futbolculardan basın toplantısında kutlama

Tekke'nin basın toplantısı sırasında futbolcular, madalyalarıyla ve su şişeleriyle toplantı odasına girdiler. Fatih Tekke'nin açıklama yaptığı sırada Trabzonsporlu futbolcular, madalyalarıyla basın toplantısının yapıldığı salona geldi. Ellerinde sularla toplantı odasına giren bordo-mavili oyuncular, "Fatih Tekke" sloganları atarak teknik direktörlerini kutladı. Futbolcuların coşkulu kutlaması renkli görüntülere sahne olurken, basın toplantısında kupa sevinci yaşandı.

FATİH TEKKE: "ÇOK ŞÜKÜR TARAFTARIMIZI MUTLU ETTİK, CAMİAMIZA BİR KEZ DAHA KUPA KAZANDIRDIK"

FATİH TEKKE: "ÇOK ŞÜKÜR TARAFTARIMIZI MUTLU ETTİK, CAMİAMIZA BİR KEZ DAHA KUPA KAZANDIRDIK"

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 232 defa okunmuştur
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 1983 Antalya Son Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim