Karakter boyutu :



27 Kasım 2020 Cuma 16:38
Otomobilde Uyuşturucu Kullanırken Yakalandılar
Konya'nın Akşehir ilçesinde polis ekipleri ihbar üzerine 3 şahsı otomobil içinde uyuşturucu kullanırken yakaladı.
Konya'nın Akşehir ilçesinde polis ekipleri ihbar üzerine 3 şahsı otomobil içinde uyuşturucu kullanırken yakaladı.
Akşehir İlçe Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele ekibi Sanayi Caddesi üzerinde bulunan bir akaryakıt istasyonunda bir araç içerisinde uyuşturucu madde kullanıldığı yönünde yapılan bir ihbarı değerlendirerek söz konusu yere baskın yaptı. İstasyonda araç sahibi Y.Ö. (21), E.A. (20) ve C.B. (19) isimli şahıslar gözaltına alındı. E.A'nın üzerinden iki adet uyuşturucu hap, araçta ise uyuşturucu kullanmaya yarayan bong diye tabir edilen cam aparat ve aparat içinde bir miktar sıvılaştırılmış uyuşturucu madde ele geçirildi.
Antalya Son Haber
Bu haber toplam 591 defa okunmuştur
DİĞER HABER BAŞLIKLARI
SPOR
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- OTOMOBİLLE ÇARPIŞAN MOTOSİKLETİN 18 YAŞINDAKİ SÜRÜCÜSÜ HAYATINI KAYBETTİ
- ANTALYA'DA VAN KÜLTÜRÜ BULUŞMASI
- VALİ ŞAHİN’DEN OTOKOÇ BAYİNE SALDIRI AÇIKLAMASI: "BUGÜN İTİBARIYLA 13 KİŞİ GÖZALTINDA BULUNUYOR"
- EMİRDAĞLARI'NIN ZİRVESİNDE YILKI ATLARINI GÖRÜNTÜLEDİLER
- 60 BİN HURDA TEKNE İÇİN 'HURDA TEŞVİĞİ' TALEBİ
Tüm Hakları Saklıdır © 1983 Antalya Son Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
































