Bugün 09 Haziran 2026 Salı
  • Antalya24 °C
  • IMKB

    %
  • Altın
    6424.5
    %0.06
  • Dolar
    46.1068
    %0
  • Euro
    53.2546
    %0.05
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Otomobilde Uyuşturucu Kullanırken Yakalandılar
27 Kasım 2020 Cuma 16:38

Otomobilde Uyuşturucu Kullanırken Yakalandılar

Konya'nın Akşehir ilçesinde polis ekipleri ihbar üzerine 3 şahsı otomobil içinde uyuşturucu kullanırken yakaladı.

Konya'nın Akşehir ilçesinde polis ekipleri ihbar üzerine 3 şahsı otomobil içinde uyuşturucu kullanırken yakaladı.

Akşehir İlçe Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele ekibi Sanayi Caddesi üzerinde bulunan bir akaryakıt istasyonunda bir araç içerisinde uyuşturucu madde kullanıldığı yönünde yapılan bir ihbarı değerlendirerek söz konusu yere baskın yaptı. İstasyonda araç sahibi Y.Ö. (21), E.A. (20) ve C.B. (19) isimli şahıslar gözaltına alındı. E.A'nın üzerinden iki adet uyuşturucu hap, araçta ise uyuşturucu kullanmaya yarayan bong diye tabir edilen cam aparat ve aparat içinde bir miktar sıvılaştırılmış uyuşturucu madde ele geçirildi.

Antalya Son Haber

Bu haber toplam 591 defa okunmuştur
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 1983 Antalya Son Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim