

STEVEN CAULKER: "TAKIMIMIZ GÜZEL MÜCADELE ETTİ AMA MAALESEF KAYBEDEN TARAF BİZ OLDUK"
Konyaspor Yardımcı Antrenörü Steven Caulker, Trabzonspor mağlubiyeti sonrası, "Takımımız güzel mücadele etti ama maalesef kaybeden taraf biz olduk" dedi.
Ziraat Türkiye Kupası finalinde Trabzonspor ile Konyaspor, Corendon Airlines Park Antalya Stadyumu'nda kozlarını paylaştı. Trabzonspor ile Konyaspor'un karşı karşıya geldiği mücadelede bordo-mavili ekip, sahadan 2-1 galip ayrılarak kupanın sahibi oldu. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Konyaspor Yardımcı Antrenörü Steven Caulker, finalin kendileri açısından zorlu geçtiğini belirterek, Trabzonspor'u tebrik etti. Caulker, "Bizim için zor bir maçtı. Trabzonspor'u tebrik ediyorum galibiyetlerinden dolayı. Takımımız güzel mücadele etti ama maalesef kaybeden taraf biz olduk" diye konuştu.
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- ANTAKYA’DA HAVUZA DÜŞEN İNEĞİ İTFAİYE KURTARDI
- OTOMOBİLİN BAGAJINDAKİ ZULADAN ONLARCA SİLAH PARÇASI ÇIKTI
- SUÇ MAKİNESİ ÇOCUK HIRSIZLAR ÇALDIKLARI AYAKKABILARIN KALİTESİNİ KONTROL EDERKEN KAMERAYA YAKALANDI
- AKDENİZ AÇIKLARINDA BALIKÇI TEKNESİNİ SELAMLAYAN YUNUSLAR GÖRÜNTÜLENDİ
- SOĞANDA BEREKETLİ HASAT: 30 TL’Yİ BULAN FİYAT ÜRETİCİYİ MEMNUN ETTİ
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
































