

TRABZONSPOR, ZİRAAT TÜRKİYE KUPASI’NA KAVUŞTU
Ziraat Türkiye Kupası finalinde Konyaspor'u 2-1 mağlup eden Trabzonspor, düzenlenen törenle kupasına kavuştu.
Ziraat Türkiye Kupası finalinde Antalya'da Corendon Airlines Park Stadyumu'nda Konyaspor ile karşılaşan Trabzonspor, 18 ve 79'uncu dakikalarda Onuachu'nun attığı gollerle sahadan 2-1 galibiyetle ayrıldı. Konyaspor'un tek golünü ise Muleka kaydederken, bitiş düdüğünün ardından Trabzonspor, kupayı almaya hak kazandı.
Maçın oyuncusu Onuachu
Karşılaşmanın ardından kupa törenine geçildi. Maçın oyuncusu Onuachu seçilirken, Konyaspor ve Trabzonsporlu oyuncular madalyalarını aldı. Seremoninin devamında Ziraat Türkiye Kupası, Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak ve TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu tarafından Trabzonspor kaptanı Savic'e verildi. Savic, takım arkadaşlarıyla birlikte kupayı kaldırmanın sevincini yaşadı.
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- ANTAKYA’DA HAVUZA DÜŞEN İNEĞİ İTFAİYE KURTARDI
- OTOMOBİLİN BAGAJINDAKİ ZULADAN ONLARCA SİLAH PARÇASI ÇIKTI
- SUÇ MAKİNESİ ÇOCUK HIRSIZLAR ÇALDIKLARI AYAKKABILARIN KALİTESİNİ KONTROL EDERKEN KAMERAYA YAKALANDI
- AKDENİZ AÇIKLARINDA BALIKÇI TEKNESİNİ SELAMLAYAN YUNUSLAR GÖRÜNTÜLENDİ
- SOĞANDA BEREKETLİ HASAT: 30 TL’Yİ BULAN FİYAT ÜRETİCİYİ MEMNUN ETTİ
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
































