

Kayapınar Engelliler Spor Kulübü Türkiye 3’ncüsü Oldu
Diyarbakır'ın Kayapınar İlçe Belediyesi Engelliler Spor Kulübü, Türkiye Halter Şampiyonasında 3'üncü oldu.
Türkiye Halter Şampiyonasında 3'üncü olan Kayapınar İlçe Belediyesi Engelliler Spor Kulübü, İlçe Kaymakamı ve Belediye Başkan Vekili Dr. Ozan Balcı'yı ziyaret etti. Kaymakam Balcı, "Amacımız engelli kardeşlerimizin derdini yüreğimizde hissetmek, sıkıntılarına ortak olmak, sorunlarının çözümü için hayatlarının bir parçası olmak, onlara yalnız olmadıklarını hissettirmektir. Onların sorunlarını çözmekten büyük bir memnuniyet duyuyoruz. Kayapınar Belediyesi olarak, engelli kardeşlerimizin her zaman yanındayız ve desteklerimize devam edeceğiz" dedi.
Balcı, dereceye girerek Kayapınarımızı başarı ile temsil eden sporcularımızı turnuva boyunca gösterdikleri performanslarından ve sergiledikleri tutumdan dolayı tebrik ederek onlara her türlü desteğe hazır olduklarını belirtti.
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- ERDOĞAN SARAÇ: "BALKAN TÜRKLERİ'NİN KİMLİKLERİNİ KORUMALARINDA TÜRKİYE'NİN DESTEĞİ ÖNEMLİ"
- 'RÜŞVET' SORUŞTURMASINDA 2 YENİ TUTUKLAMA
- BÜYÜKŞEHİR SANAL GERÇEKLİKLE ÇEVRE SORUNLARINA DİKKAT ÇEKİYOR
- TÜREL, ANTALYASPOR BAŞKANLIĞINI PAS GEÇTİ, BELEDİYE BAŞKANLIĞINA GÖZ KIRPTI
- 10 KİŞİNİN ÖLDÜĞÜ OTOBÜS KAZASINDA ADLİ TIP RAPORU: ŞOFÖR ASLİ KUSURLU
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
































