Karakter boyutu :



26 Aralık 2022 Pazartesi 12:28
Filenin Akrepleri 2022’yi galibiyetle uğurladı
Kadınlar 2. Lig 8. Grup'ta mücadele eden Antalyaspor voleybol takımı, 2022-2023 sezonunda oynadığı onuncu maçında Denizli Büyükşehir Belediyesi Spor...
Kadınlar 2. Lig 8. Grup'ta mücadele eden Antalyaspor voleybol takımı, 2022-2023 sezonunda oynadığı onuncu maçında Denizli Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü'nü deplasmanda 0-3 mağlup etti.
Denizli Vali Recep Yazıcıoğlu Spor Salonu'nda oynanan maçın 23-25, 24-26 ve 15-25 biten setleri sonucunda Akrepler kazandığı 3 puan ile birlikte ligde puanını 24'e çıkardı ve zirve takibini sürdürdü.
Bu maç ile birlikte bu sezon galibiyet sayısını 8'e çıkaran Antalyaspor, 8 Ocak 2023 tarihinde oynanacak Antalyaspor - Megaspor maçı ile birlikte hem Antalya Spor Salonu'na geri dönecek hem de 2023 yılına start verecek.
Antalya Son Haber
Bu haber toplam 1903 defa okunmuştur
DİĞER HABER BAŞLIKLARI
SPOR
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- ANTALYA'DA VAN KÜLTÜRÜ BULUŞMASI
- VALİ ŞAHİN’DEN OTOKOÇ BAYİNE SALDIRI AÇIKLAMASI: "BUGÜN İTİBARIYLA 13 KİŞİ GÖZALTINDA BULUNUYOR"
- EMİRDAĞLARI'NIN ZİRVESİNDE YILKI ATLARINI GÖRÜNTÜLEDİLER
- 60 BİN HURDA TEKNE İÇİN 'HURDA TEŞVİĞİ' TALEBİ
- ANTALYA’DA MAYIS AYINDA 10 BİNİN ÜZERİNDE ASAYİŞ OLAYIN YÜZDE 99,75’İ AYDINLATILDI
Tüm Hakları Saklıdır © 1983 Antalya Son Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
































