Karakter boyutu :



24 Haziran 2026 Çarşamba 16:05
'ANTALYASPOR SAHİPSİZ DEĞİLDİR' YÜRÜYÜŞÜ
ANTALYASPOR taraftar grupları tarafından 'Antalyaspor Sahipsiz Değildir' yürüyüşü gerçekleştirildi.
Kulübe iş insanlarının destek olması gerektiğini belirten Antalyaspor Kulübü Başkanı Mustafa Ergün, stadyumdaki her bir koltuk için 50 bin TL bedelle bağış desteği istedi. Antalyaspor Stadı önünden başlayan yürüyüşe, Antalyaspor Kulübü Başkanı Mustafa Ergün, eski başkan Rıza Perçin, yöneticiler ve çok sayıda taraftar katıldı. Cumhuriyet Meydanı'nda konuşma yapan Başkan Mustafa Ergün, kulübün mali sorunlarının aşılması amacıyla başlatılan koltuk kampanyasını duyurdu. Ergün, stadyumdaki 30 bin koltuğun her birinin 50 bin TL bedelle iş insanları ve destekçileri tarafından sahiplenilmesini hedeflediklerini belirtti.
Bu haber toplam 130 defa okunmuştur
DİĞER HABER BAŞLIKLARI
Tüm Hakları Saklıdır © 1983 Antalya Son Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim






































