

Fenerbahçe’de Anderlecht Mesaisi Başladı
Fenerbahçe, UEFA Avrupa Ligi D Grubu'nda deplasmanda karşılaşacağı Anderlecht mücadelesinin hazırlıklarına başladı.
UEFA Avrupa Ligi D Grubu 3. hafta maçında 25 Ekim Perşembe günü deplasmanda Belçika ekibi Anderlecht ile karşılaşacak olan Fenerbahçe, bu maçın hazırlıklarına öğle saatlerinde yaptığı antrenmanla başladı. Can Bartu Tesisleri'nde yapılan ve Teknik Direktör Phillip Cocu yönetiminde gerçekleştirilen idman, saat 12.00'de başladı. Demir Grup Sivasspor karşısında ilk 11'de forma giyen oyuncular antrenmanı rejenerasyon çalışmasıyla tamamladı. Diğer futbolcular ise ısınma ve koordinasyon hareketleriyle başladıkları antrenmanı pas çalışmalarının ardından yaptıkları çift kale maçlarla tamamladı.
Fenerbahçe, Anderlecht maçı hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla sürdürecek.
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- ANTAKYA’DA HAVUZA DÜŞEN İNEĞİ İTFAİYE KURTARDI
- 'ATTİLA'DAN MUHTEŞEM SEZON FİNALİ
- SUÇ MAKİNESİ ÇOCUK HIRSIZLAR ÇALDIKLARI AYAKKABILARIN KALİTESİNİ KONTROL EDERKEN KAMERAYA YAKALANDI
- OTOMOBİLİN BAGAJINDAKİ ZULADAN ONLARCA SİLAH PARÇASI ÇIKTI
- AKDENİZ AÇIKLARINDA BALIKÇI TEKNESİNİ SELAMLAYAN YUNUSLAR GÖRÜNTÜLENDİ
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
































