Karakter boyutu :



21 Ekim 2018 Pazar 13:13
Muhtarlar Yemekte Bir Araya Geldi
19 Ekim Muhtarlar Günü kutlamaları kapsamında il genelindeki muhtarlar düzenlenen yemek programında bir araya geldi.
19 Ekim Muhtarlar Günü kutlamaları kapsamında il genelindeki muhtarlar düzenlenen yemek programında bir araya geldi.
19 Ekim Muhtarlar Günü kutlamaları kapsamında il genelinde bulunan mahalle muhtarları için bir düğün salonunda program düzenlendi. Gerçekleştirilen programa Adıyaman Belediye Başkan Yardımcısı Sait Kutlu, İl Jandarma Komutanı Albay Ercan Atasoy ve çok sayıda mahalle muhtarı katıldı. Birlik ve beraberlik mesajlarının verildiği program da programa katılan katılımcılara yemek ikramında bulunuldu. Program, çekilen hatıra fotoğraflarının ardından sona erdi.
Bu haber toplam 444 defa okunmuştur
DİĞER HABER BAŞLIKLARI
SPOR
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- ERDOĞAN SARAÇ: "BALKAN TÜRKLERİ'NİN KİMLİKLERİNİ KORUMALARINDA TÜRKİYE'NİN DESTEĞİ ÖNEMLİ"
- 'RÜŞVET' SORUŞTURMASINDA 2 YENİ TUTUKLAMA
- BÜYÜKŞEHİR SANAL GERÇEKLİKLE ÇEVRE SORUNLARINA DİKKAT ÇEKİYOR
- TÜREL, ANTALYASPOR BAŞKANLIĞINI PAS GEÇTİ, BELEDİYE BAŞKANLIĞINA GÖZ KIRPTI
- 10 KİŞİNİN ÖLDÜĞÜ OTOBÜS KAZASINDA ADLİ TIP RAPORU: ŞOFÖR ASLİ KUSURLU
Tüm Hakları Saklıdır © 1983 Antalya Son Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
































