Bugün 27 Haziran 2026 Cumartesi
  • Antalya26 °C
  • IMKB

    %
  • Altın
    6129.25
    %0
  • Dolar
    46.5913
    %0
  • Euro
    53.0732
    %0
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
OSMANİYE’DE GIDA ZEHİRLENMESİ ŞÜPHESİYLE 53 KİŞİ HASTANEYE BAŞVURDU
26 Haziran 2026 Cuma 23:53

OSMANİYE’DE GIDA ZEHİRLENMESİ ŞÜPHESİYLE 53 KİŞİ HASTANEYE BAŞVURDU

Osmaniye'de bir işletmenin şubelerinden satın alınan tatlıları tükettikten sonra rahatsızlanan 53 kişi hastanelik oldu.

Osmaniye'de bir işletmenin şubelerinden satın alınan tatlıları tükettikten sonra rahatsızlanan 53 kişi hastanelik oldu. 25 kişi taburcu edilirken, 28'inin tedavisinin sürdüğü bildirildi. Olayla ilgili gözaltına alınan 2 şüpheli ise adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Osmaniye Valiliğinden yapılan yazılı açıklamada, kentte faaliyet gösteren bir işletmenin şubelerinden temin edilen pasta ve kremalı tatlı ürünlerinin tüketilmesinin ardından bazı vatandaşların rahatsızlanması üzerine inceleme başlatıldığı belirtildi. Açıklamada, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerince işletmenin şubeleri ile imalathanesinde gerekli denetimlerin yapıldığı, ürünlerden alınan numunelerin laboratuvar incelemesi için gönderildiği kaydedildi.

Açıklamada, "Olaydan etkilendiği değerlendirilen 53 kişiden 25'i tedavilerinin ardından taburcu edilmiş, 28 kişinin tedavisine sağlık kuruluşlarında devam edilmektedir. Soruşturma kapsamında 2 şüpheli çıkarıldıkları mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakılmıştır. Olaya ilişkin süreç, ilgili kurumlarımız tarafından bütün yönleriyle ve hassasiyetle takip edilmektedir" ifadelerine yer verildi.

Olayla ilgili başlatılan adli ve idari soruşturma sürüyor.

OSMANİYE’DE GIDA ZEHİRLENMESİ ŞÜPHESİYLE 53 KİŞİ HASTANEYE BAŞVURDU

OSMANİYE’DE GIDA ZEHİRLENMESİ ŞÜPHESİYLE 53 KİŞİ HASTANEYE BAŞVURDU

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 74 defa okunmuştur
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 1983 Antalya Son Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim