Karakter boyutu :



26 Haziran 2026 Cuma 12:43
PARK HALİNDE YANAN OTOMOBİL KULLANILMAZ HALE GELDİ
Adana'da park halinde çıkan yangında peş peşe patlamaların yaşandığı otomobil kullanılamaz hale geldi.
Adana'da park halinde çıkan yangında peş peşe patlamaların yaşandığı otomobil kullanılamaz hale geldi.
Olay, merkez Seyhan ilçesi Reşatbey Mahallesi Fuzuli Caddesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, park halindeki Fiat marka otomobilden bir anda dumanlar yükseldi. Araçta kısa süre sonra çıkan yangında peş peşe patlamalar meydana geldi. Yangın tüpüyle alevlere müdahale etmeye çalışan vatandaşın çabası ise sonuçsuz kaldı. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri, yangını kontrol altına alarak söndürdü. Araç tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.
Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.
Kaynak: 
Bu haber toplam 77 defa okunmuştur
DİĞER HABER BAŞLIKLARI
Tüm Hakları Saklıdır © 1983 Antalya Son Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim






































