

POLİSİ KARŞISINDA GÖRÜNCE MOTOSİKLETİ BIRAKIP KAÇTI
Antalya'da ihbara giden polis ekibini gören motosiklet sürücüsü, motosikleti bırakıp hızla uzaklaştı. Kontrolde plakasız motosikletin üzerinde haciz bulunduğu, muayene ve sigortasının bulunmadığı belirlendi. Motosiklet sahibine toplam 50 bin TL ceza kesildi.
Manavgat ilçesi Emek Mahallesi 3019 Sokak Dostluk Parkı yanında ihbara giden polis ekip aracını gören kimliği belirsiz bir şahıs kullandığı motosikleti bırakarak olay yerinden kaçtı. Olay yerine gelen Manavgat Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro Amirliği ekiplerinde yapılan kontrolde motosikletin üzerinde haciz bulunduğu, plakasının, muayene ve sigortasının olmadığı belirlendi. Motosiklet sahibine plakası olmasına rağmen plaka takmamaktan 46 bin, muayenesinin olmamasından 2 bin 719 TL, sigortasının olmamasından bin 246 TL olmak üzere toplam 49 bin 965 TL para cezası uygulanırken motosiklet bağlanarak yediemin otoparkına çekildi.
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- EĞİTİM VE BİLİM GÜCÜ DAYANIŞMA SENDİKASI ANTALYA ŞUBESİ AÇILDI
- HATAY’DA OTOMOBİLLE MOTOSİKLET ÇARPIŞTI: 4 YARALI
- KAZADA AĞIR YARALANAN UZMAN ÇAVUŞ 92 GÜN SÜREN HAYAT MÜCADELESİNİ KAYBETTİ
- GELENEKSEL KURTBAĞI KAYISI FESTİVALİ YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİ
- YAĞIŞLI GEÇEN KIŞ MEVSİMİ ATA TOHUMU KARAKILÇIK BUĞDAYINDA VERİMİ ARTTIRDI
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
































