

Salihli’nin Sultanları Rota’ya Mağlup Oldu
Salihli Belediyespor Bayan Voleybol Takımı, ligin 3. haftasında konuk ettiği İzmir ekibi lider Rota Koleji'ne 3-2 mağlup oldu.
Türkiye Bayanlar Voleybol 1. Lig A Grubu 3.hafta mücadelesinde Salihli Belediyespor, evinde Rota Koleji'ni ağırladı. Atatürk Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmaya hızlı başlayan konuk ekip Rota Koleji 1.seti 18-25 kazanarak, durumu 0-1 yaptı. 2. sette taraftarlarının desteği ile toparlanan yeşil-beyazlılar, 2. seti 25-11 alarak, maçı 1-1'e getirdi. Son derece çekişmeli geçen 3.seti 25-27 konuk ekip kazanınca maçta durum 2-1 oldu. 4. seti 25-23 alan Salihli Belediyespor maçı tie-break setine uzattı. Tie-break setini 15-9 alan konuk ekip Rota Koleji, maçı da 3-2 kazanan taraf oldu.
Karşılaşmayı, Kaymakam Levent Kılıç, Belediye Başkanı Zeki Kayda, İlçe Emniyet Müdürü Sayım Başaran ile voleybol severler izledi.
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- ANTALYA'DA VAN KÜLTÜRÜ BULUŞMASI
- VALİ ŞAHİN’DEN OTOKOÇ BAYİNE SALDIRI AÇIKLAMASI: "BUGÜN İTİBARIYLA 13 KİŞİ GÖZALTINDA BULUNUYOR"
- EMİRDAĞLARI'NIN ZİRVESİNDE YILKI ATLARINI GÖRÜNTÜLEDİLER
- 60 BİN HURDA TEKNE İÇİN 'HURDA TEŞVİĞİ' TALEBİ
- ANTALYA’DA MAYIS AYINDA 10 BİNİN ÜZERİNDE ASAYİŞ OLAYIN YÜZDE 99,75’İ AYDINLATILDI
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
































