

Başkan Uysal, Turunç Masa'da
MURATPAŞA Belediye Başkanı Ümit Uysal, aşık geleneği temsilcilerinden Aşık Gündemi'yi kabul etti. Aşık Gündemi, Başkan Uysal için bir dörtlüğünü okudu.
Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, "Görüşülebilir olmak ve görüşülebilir kalmak en önemli ilkemizdir" diyerek her çarşamba düzenlendiği randevusuz görüşme saati için saat 08.15'te belediye fuayesinde yer alan Turunç Masa'da mesaisine başladı. Başkan Uysal, Muratpaşa'nın ve Antalya'nın farklı mahallerinden farklı sorunlarla, önerilerle ve taleplerle kendisiyle görüşmeye gelen komşularıyla bir araya geldi. Başkan Uysal'ın bu haftaki konukları arasında aşık geleneğinin önemli temsilcilerinden Aşık Gündemi vardı. Aşık Gündemi, Başkan Uysal'a "Barış güvercini olsam yurduma/ Sevgiyi aşlasam her bir ferdime/ Gündemi'yim çare olur derdime/ İnsanlıktan çıkmayalım dostlarım" dörtlüğünü okudu.
Aşık Gündemi, samimi sohbetin ardından Başkan Uysal'a, "Yolumuz aşk olsun, saygılar sunuyorum" diyerek sarıldı.
FOTOĞRAFLI
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- ERDOĞAN SARAÇ: "BALKAN TÜRKLERİ'NİN KİMLİKLERİNİ KORUMALARINDA TÜRKİYE'NİN DESTEĞİ ÖNEMLİ"
- 'RÜŞVET' SORUŞTURMASINDA 2 YENİ TUTUKLAMA
- BÜYÜKŞEHİR SANAL GERÇEKLİKLE ÇEVRE SORUNLARINA DİKKAT ÇEKİYOR
- TÜREL, ANTALYASPOR BAŞKANLIĞINI PAS GEÇTİ, BELEDİYE BAŞKANLIĞINA GÖZ KIRPTI
- 10 KİŞİNİN ÖLDÜĞÜ OTOBÜS KAZASINDA ADLİ TIP RAPORU: ŞOFÖR ASLİ KUSURLU
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
































