

Alanya Toplu Ulaşım Araçları Denetlendi
ANTALYA Büyükşehir Belediyesi, Alanya'da turizm sezonunun başlamasıyla birlikte toplu ulaşım araçlarında denetim yaptı.
Antalya Büyükşehir Belediyesi Alanya zabıta ekipleri ile Alanya Emniyet Müdürlüğü Trafik Şube Müdürlüğü ekipleri işbirliği ile Alanya'nın muhtelif noktalarında denetimler yapıldı. Özel Halk Otobüsleri, denetim noktalarında durdurularak, çalışma belgeleri, genel evraklar, sürücülerin kılık kıyafetleri, araç içi limalar ve müşteri memnuniyeti bakımından denetlendi. Denetimde evrakları eksik olanlara, araçlarında trafiğe aykırı fazlalıklar bulunanlara ve kılık kıyafeti düzgün olmayanlara uyarı ve yasal cezalar verildi.
Denetimlerden memnun kalan Alanyalılar, "Alanya'da yaz aylarında yerli ve yabancı turistlerin de gelmesiyle toplu ulaşım araçları insanların en çok tercih ettiği ulaşım biçimi. Bu işi yapan kişilerin ve araçların düzenli olarak denetlenmesi, hem güvenli ulaşım hem de disiplini sağlayacaktır. Bu çalışmaları yapan Büyükşehir Belediyesi'ne teşekkür ediyoruz-" dedi.
FOTOĞRAFLI
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- DİREĞE ÇARPAN OTOMOBİLİN MOTORU FIRLAYIP İŞÇİLERİN KALDIĞI BARAKAYA UÇTU: 1 AĞIR YARALI
- HATAY’DA SEYİR HALİNDE OLAN TIR ALEVLERE TESLİM OLDU
- OSMANİYE’DE GÖKYÜZÜNDE GİZEMLİ IŞIK
- BURDUR GÖLÜ’NDE KAYBOLAN KANOCU İKİ KADIN SAĞ OLARAK BULUNDU
- FAİZLE PARA VEREREK KUMAR BAĞIMLILARINI BORÇ BATAĞINA DÜŞÜREN TEFECİLERE OPERASYON
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim

































