

Antalya'da Protokol Bayramlaştı
ANTALYA Valiliğinde Ramazan Bayramı dolayısıyla düzenlenen törende, protokol üyeleri ve vatandaşlar bayramlaştı.
Valilik makamındaki törene Vali Münir Karaloğlu, CHP Antalya Milletvekili Rafet Zeybek, İYİ Parti Antalya Milletvekili Tuba Vural Çokal, Garnizon Komutanı Piyade Albay Tunay Polat, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhitin Böcek, çok sayıda kamu kurum ve kuruluş amirleri, askeri erkan ve sivil toplum örgütlerinin yöneticileri katıldı.
Bayramlaşma törenin ardından Vali Münir Karaloğlu, özellikle trafik kurallarına uyulması ve uykulu halde araç kullanılmaması uyarısında bulundu. Tatilin uzun olması nedeniyle yollardaki vatandaş sayısının arttığını belirten Karaloğlu, "Son iki gündür yollarda denetimler yapıyoruz, vatandaşımıza uyarılarda bulunuyoruz, rica ediyoruz, tekrar ediyoruz lütfen yorgun ve uykusuz araç kullanmayın. Yarım saat, bir saat geç varın ama sağ salim varın. Bayram evlerini hüzün, keder evine dönüştürmeyelim. Trafik kurallarına, yollardaki ekiplerimizin uyarılarına mutlaka vatandaşlarımız uysun. Şehirde herhangi bir sorunumuz yok. Tüm kamu kurumları şehirde bütün tedbirleri aldık ve huzur içinde bir bayram yaşıyoruz" dedi.
FOTOĞRAFLI
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- DİREĞE ÇARPAN OTOMOBİLİN MOTORU FIRLAYIP İŞÇİLERİN KALDIĞI BARAKAYA UÇTU: 1 AĞIR YARALI
- HATAY’DA SEYİR HALİNDE OLAN TIR ALEVLERE TESLİM OLDU
- OSMANİYE’DE GÖKYÜZÜNDE GİZEMLİ IŞIK
- BURDUR GÖLÜ’NDE KAYBOLAN KANOCU İKİ KADIN SAĞ OLARAK BULUNDU
- FAİZLE PARA VEREREK KUMAR BAĞIMLILARINI BORÇ BATAĞINA DÜŞÜREN TEFECİLERE OPERASYON
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim

































