

Barış İçin Yürüdüler
ANTALYA'da, 1 Eylül Dünya Barış Günü dolayısıyla yürüyüş düzenlendi.
Emek, Barış ve Demokrasi Güçleri tarafından 1 Eylül Dünya Barış Günü dolayısıyla yürüyüş düzenledi. Aydın Kanza Parkı'nda toplanan kalabalık, Güllük Caddesi'ni takip ederek Cumhuriyet Meydanı'na kadar yürüdü. Ellerinde barışa vurgu yapan dövizler taşıyan yaklaşık 250 kişilik kalabalığa CHP Antalya Milletvekili Rafet Zeybek, CHP İl Başkanı Ahmet Kumbul, HDP Antalya Milletvekili Kemal Bülbül de destek verdi. Yürüyüş için Cumhuriyet Meydanı'na giden ana yollar ve sokaklar bariyerlerle kapatıldı. Yürüyüşe katılmak isteyenler üç farklı arama noktasında aranarak alındı. Yürüyüşte bazı kadınlar ellerindeki defleri çalarak barış sloganları attı. Yürüyüş, meydandaki konuşmaların ardından sona erdi.
FOTOĞRAFLI
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- BURDUR GÖLÜ’NDE KAYBOLAN KANOCU İKİ KADIN SAĞ OLARAK BULUNDU
- HATAY’DA SEYİR HALİNDE OLAN TIR ALEVLERE TESLİM OLDU
- DİREĞE ÇARPAN OTOMOBİLİN MOTORU FIRLAYIP İŞÇİLERİN KALDIĞI BARAKAYA UÇTU: 1 AĞIR YARALI
- KADİRLİ EĞİTİM VE KÜLTÜR VAKFI'NDAN AV. GÖKDÖL'E ZİYARET
- YALÇIN: "CHP'DEN 86 VEKİL İLE 74 İL BAŞKANI BİZE KATILACAK"
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim

































