

Başkan Köleoğlu Öğrencilere Moral Verdi
KUMLUCA Belediye Başkanı Mustafa Köleoğlu, Kumluca Belediyesi Eğitim Kurumları'nda (KUMBEK) eğitim gören Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na girecek öğrencileri ziyaret etti.
Kumluca Belediye Başkanı Mustafa Köleoğlu, KUMBEK'te eğitim veren öğretmenlerle öğrencileri ziyaret ederek, 15- 16 Haziran tarihlerinde girecekleri Yükseköğretim Kurumları Sınavı öncesi moral verdi. Kumluca Halk Eğitimi Müdürlüğü ile ortaklaşa yürütülen eğitimler çerçevesinde, yaklaşık 310 öğrenci dönem boyunca üniversite hazırlık kursları aldı. Kurslarda 14 öğretmen görev yapıyor.
Belediye Başkanı Mustafa Köleoğlu, "KUMBEK, Kumluca ve yörede büyük bir eksikliği doldurdu. Bu kurumda verilen destek kurslarından yöremizdeki 310 öğrenci yararlandı. Ayrıca 14 öğretmenimiz üniversite sınavlarına hazırlanmada öğrencilerimize destek kurslarında kendi başarı ve yeteneklerini sergileme imkânı buldu. Kumluca Halk Eğitim Merkezi Müdürümüz Yusuf Tekdemir başta olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Tüm öğrencilerimize de 15 -16 Haziran tarihlerinde yapılacak olan Yükseköğretim Kurumları Sınavı'nda başarılar diliyorum" dedi.
FOTOĞRAFLI
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- DİREĞE ÇARPAN OTOMOBİLİN MOTORU FIRLAYIP İŞÇİLERİN KALDIĞI BARAKAYA UÇTU: 1 AĞIR YARALI
- HATAY’DA SEYİR HALİNDE OLAN TIR ALEVLERE TESLİM OLDU
- OSMANİYE’DE GÖKYÜZÜNDE GİZEMLİ IŞIK
- BURDUR GÖLÜ’NDE KAYBOLAN KANOCU İKİ KADIN SAĞ OLARAK BULUNDU
- FAİZLE PARA VEREREK KUMAR BAĞIMLILARINI BORÇ BATAĞINA DÜŞÜREN TEFECİLERE OPERASYON
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim

































