

Doğalgaz Proje İhalesi 31 Mayıs'ta
AK Parti Korkuteli İlçe Başkanı Kemal Sancaktar, ilçeye gelecek doğalgaz için proje ihalesinin 31 Mayıs'ta yapılacağını söyledi.
AK Parti Korkuteli İlçe Başkanı Kemal Sancaktar, Belediye Başkanı Ömer Niyazi İşlek ile Ankara'da doğalgaz projesiyle ilgili yaptıkları görüşmelere ilişkin basın toplantısı düzenledi. Başkan Kemal Sancaktar, "Doğalgazın proje ihalesi 31 Mayıs 2019 günü saat 10.30'da yapılıyor. Geçen gün Belediye Başkanımız Ömer Niyazi İşlek ile Ankara'da Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez'i makamında ziyaretler ederek doğalgazla ilgili çalışmanın bir an önce başlatılması için gerekli girişimlerimizi yapmıştık. Bakanımız Fatih Dönmez, BOTAŞ Genel Müdürlüğüne gerekli talimatlarını verdi. BOTAŞ proje ihalesini 31 Mayıs'ta yapacak. Proje ihalesinin ardından Korkuteli'ne gelecek olan doğalgaz için 1 Ocak 2020 itibariyle kazma vurulacak" dedi.
FOTOĞRAFLI
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- DİREĞE ÇARPAN OTOMOBİLİN MOTORU FIRLAYIP İŞÇİLERİN KALDIĞI BARAKAYA UÇTU: 1 AĞIR YARALI
- HATAY’DA SEYİR HALİNDE OLAN TIR ALEVLERE TESLİM OLDU
- OSMANİYE’DE GÖKYÜZÜNDE GİZEMLİ IŞIK
- BURDUR GÖLÜ’NDE KAYBOLAN KANOCU İKİ KADIN SAĞ OLARAK BULUNDU
- FAİZLE PARA VEREREK KUMAR BAĞIMLILARINI BORÇ BATAĞINA DÜŞÜREN TEFECİLERE OPERASYON
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim

































