

Dünya Süt Günü Kutlandı
ANTALYA'da, 21 Mayıs Dünya Süt Günü, anaokulu ve ilkokullarda çeşitli etkinliklerle kutlandı.
Birleşmiş Milletler Uluslararası Sütçülük Federasyonu tarafından alınan kararla 1956 yılından beri üye ülkelerde kutlanan Dünya Süt Günü dolayısıyla Antalya'da çeşitli etkinlikler düzenlendi. Etkinliklerde süt ve süt ürünlerinin özellikle gelişme çağındaki çocuklar için önemine dikkat çekildi. Süt ve mamullerinin tüketimi yalnızca çocuklar için değil yetişkinler için özellikle de ileri yaşlarda kemik erimesi gibi sağlık sorunlarıyla karşılaşmamak için son derece önemli olduğu vurgulandı.
19 ilçede anaokulları ve ilkokullarda yapılan etkinliklerde İl Tarım ve Orman Müdürlüğü gıda mühendisleri ve uzman personeli öğrencilere süt ve süt ürünleri tüketiminin önemini anlattı. Özellikle gelişme çağında olan çocukların zihinsel ve bedensel gelişimleri, güçlü bir bağışıklık sitemine sahip olmaları için sütün çok önemli olduğu eğlenceli oyunlarla anlatıldı. Etkinliklerin ardından çocuklara süt dağıtıldı.
FOTOĞRAFLI
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- DİREĞE ÇARPAN OTOMOBİLİN MOTORU FIRLAYIP İŞÇİLERİN KALDIĞI BARAKAYA UÇTU: 1 AĞIR YARALI
- HATAY’DA SEYİR HALİNDE OLAN TIR ALEVLERE TESLİM OLDU
- OSMANİYE’DE GÖKYÜZÜNDE GİZEMLİ IŞIK
- BURDUR GÖLÜ’NDE KAYBOLAN KANOCU İKİ KADIN SAĞ OLARAK BULUNDU
- FAİZLE PARA VEREREK KUMAR BAĞIMLILARINI BORÇ BATAĞINA DÜŞÜREN TEFECİLERE OPERASYON
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim

































