

Engelsiz Plaj Sezonu Açtı
ANTALYA Büyükşehir Belediyesi, yazın gelmesiyle birlikte engelli bireyleri denizle buluşturan Engelsiz Plaj sezonunu açtı. Konyaaltı Sahili'nde bulunan Engelsiz Plaj, yeniden düzenlenip bakım ve onarımı yapılarak engelli vatandaşların yararlanacağı hale getirildi.
Büyükşehir Belediyesi Antalya'da yaşayan ya da tatil için kente gelen engelli vatandaşların rahatlıkla denize girebileceği Engelsiz Plajı, deniz sezonunun başlamasıyla birlikte hizmete açtı. Büyükşehir Belediyesi'nin Konyaaltı Sahili'nde 5 numaralı plaj yanında hizmete sunduğu Engelsiz Plaj'da sezon öncesi tüm hazırlıklar tamamlandı. Engelsiz Plaj'da kendileri için tasarlanan yürüyüş platformları, özel şezlonglar, duş kabinleri ve özel soyunma kabinlerinden yararlanan engelli bireyler rahat bir şekilde denizle buluşuyor. Engelli bireyler özel platformdaki asansör sistemi ile görevli personel aracılığıyla tek başlarına rahatlıkla denize girebiliyor.
FOTOĞRAFLI
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- DİREĞE ÇARPAN OTOMOBİLİN MOTORU FIRLAYIP İŞÇİLERİN KALDIĞI BARAKAYA UÇTU: 1 AĞIR YARALI
- HATAY’DA SEYİR HALİNDE OLAN TIR ALEVLERE TESLİM OLDU
- OSMANİYE’DE GÖKYÜZÜNDE GİZEMLİ IŞIK
- BURDUR GÖLÜ’NDE KAYBOLAN KANOCU İKİ KADIN SAĞ OLARAK BULUNDU
- FAİZLE PARA VEREREK KUMAR BAĞIMLILARINI BORÇ BATAĞINA DÜŞÜREN TEFECİLERE OPERASYON
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim

































