

Finike Bilsem'de Yılsonu Sergisi
FİNİKE Bilim Sanat Merkezi (BİLSEM) tarafından yılsonu sergisi açıldı.
BİLSEM'deki serginin açılışına; Finike Milli Eğitim Şube Müdürleri Kenan Türk ve Mustafa Kabul, Finike BİLSEM Müdürü Mehmet Ali Özkan, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. 2018-2019 Eğitim ve Öğretim Yılı robotik kodlama, resim ve laboratuvar çalışmalarının sunulduğu sergi beğeniyle izlendi.
BİLSEM Müdürü Mehmet Ali Özkan, 70 olan öğrenci sayıları ile zaman zaman önemli başarılar yakaladıklarını söyledi. Mevcut eğitim öğretim yılında, matematik olimpiyatlarında Türkiye üçüncülüğü ve Türkiye yedinciliği derecelerini elde ettiklerini belirten Mehmet Ali Özkan; "Resim dalında da Antalya il birinciliği, Türkiye üçüncülüğü, beşinciliği ve yedinciliği derecelerini elde ettik. Önümüzdeki eğitim ve öğretim yılında öğrenci sayımızda bir miktar daha artış olacağını öngörüyoruz. Okul olarak, zeki ve başarılı çocuklarımızın kişisel gelişimlerine önemli katkılar yapabilme bilinci ile hareket ediyoruz" dedi. Sergi, 2 gün süreyle açık kalacak.
FOTOĞRAFLI
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- DİREĞE ÇARPAN OTOMOBİLİN MOTORU FIRLAYIP İŞÇİLERİN KALDIĞI BARAKAYA UÇTU: 1 AĞIR YARALI
- HATAY’DA SEYİR HALİNDE OLAN TIR ALEVLERE TESLİM OLDU
- OSMANİYE’DE GÖKYÜZÜNDE GİZEMLİ IŞIK
- BURDUR GÖLÜ’NDE KAYBOLAN KANOCU İKİ KADIN SAĞ OLARAK BULUNDU
- FAİZLE PARA VEREREK KUMAR BAĞIMLILARINI BORÇ BATAĞINA DÜŞÜREN TEFECİLERE OPERASYON
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim

































