Karakter boyutu :



30 Ağustos 2019 Cuma 15:23
Gazipaşa'da 30 Ağustos Kutlamaları
ANTALYA'nın Gazipaşa ilçesinde 30 Ağustos Zafer Bayramı düzenlenen törenle kutlandı.
ANTALYA'nın Gazipaşa ilçesinde 30 Ağustos Zafer Bayramı düzenlenen törenle kutlandı.
Gazipaşa'da 30 Ağustos Zafer Bayramı'nın 97'nci yılı kutlamaları kapsamında saat 10.00'da Cumhuriyet Meydanı'nda program düzenlendi. Kutlamaya, Kaymakam Cemil Öztürk, Belediye Başkanı Mehmet Ali Yılmaz, İlçe Emniyet Müdürü Tayfun Ilgaz, siyasi parti temsilcileri, vatandaşlar, şehit yakınları ve gaziler katıldı.
Program saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başladı. Kaymakamlık ve Gazipaşa Belediyesi'nin çelenkleri Atatürk Anıtı'na sunuldu. Askerlik Şubesi Başkan vekili ve Garnizon komutan vekili Personel Asteğmen Ali Özalp günün anlam ve önemi anlatan konuşmasının ardından Kaymakam Öztürk ve Başkan Yılmaz, kaymakamlık makamında tebrikleri kabul etti.
FOTOĞRAFLI
Kaynak: 
Bu haber toplam 1368 defa okunmuştur
DİĞER HABER BAŞLIKLARI
SPOR
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- BURDUR GÖLÜ’NDE KAYBOLAN KANOCU İKİ KADIN SAĞ OLARAK BULUNDU
- HATAY’DA SEYİR HALİNDE OLAN TIR ALEVLERE TESLİM OLDU
- DİREĞE ÇARPAN OTOMOBİLİN MOTORU FIRLAYIP İŞÇİLERİN KALDIĞI BARAKAYA UÇTU: 1 AĞIR YARALI
- KADİRLİ EĞİTİM VE KÜLTÜR VAKFI'NDAN AV. GÖKDÖL'E ZİYARET
- YALÇIN: "CHP'DEN 86 VEKİL İLE 74 İL BAŞKANI BİZE KATILACAK"
Tüm Hakları Saklıdır © 1983 Antalya Son Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim

































