

Hurma'ya Yeni Park
KONYAALTI Belediyesi, Hurma Mahallesi'nde 257-258 Sokak kesişiminde yeni park yapımı için çalışma başlattı.
Konyaaltı Belediyesi Hurma Mahallesi'nde yeni park yapımına başladı. Konyaaltı Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü, Hurma Mahallesi'nde 257-258 Sokak kesişiminde yer alan bin 710 metrekare büyüklüğündeki alan üzerinde yeni park yapımı için start verdi. Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen, Hurma Mahallesi'ne 17'nci parkın yapım çalışmalarına başladıklarını söyledi. Konyaaltı Belediyesi olarak bölge sakinlerinin sağlıklı bir yaşam sürdürebilecekleri, doğayla bütünleşik bir kent oluşturmanın gayreti içinde olduklarını kaydeden Başkan Esen, "Park içerisinde vatandaşların spor yapabilmeleri için sokak tipi fitness spor aletleri de yer alacak. Çocuklarımızın güvenliği için oyun grubu alanının zemini kauçuk malzemeyle kaplıyoruz. Park içerisinde engelli vatandaşlarımızın kullanımına uygun olarak da ikaz-takip karoları yer alacak. Bölgeye uygun çeşitli bitki türleri ile zenginleştirileceğimiz parkı kısa sürede tamamlayıp halkımızın hizmetine açacağız" dedi.
FOTOĞRAFLI
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- DİREĞE ÇARPAN OTOMOBİLİN MOTORU FIRLAYIP İŞÇİLERİN KALDIĞI BARAKAYA UÇTU: 1 AĞIR YARALI
- HATAY’DA SEYİR HALİNDE OLAN TIR ALEVLERE TESLİM OLDU
- OSMANİYE’DE GÖKYÜZÜNDE GİZEMLİ IŞIK
- BURDUR GÖLÜ’NDE KAYBOLAN KANOCU İKİ KADIN SAĞ OLARAK BULUNDU
- FAİZLE PARA VEREREK KUMAR BAĞIMLILARINI BORÇ BATAĞINA DÜŞÜREN TEFECİLERE OPERASYON
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim

































