Bugün 29 Haziran 2026 Pazartesi
  • Antalya24 °C
  • IMKB

    %
  • Altın
    6129.23
    %0
  • Dolar
    46.5913
    %0
  • Euro
    53.0728
    %0
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
İlk Kez Tiyatroya Gittiler
08 Mart 2019 Cuma 11:48

İlk Kez Tiyatroya Gittiler

KORKUTELİ Aşağıpazar Mahallesi Muhtar adayı Gülfer Yörük, mahalledeki 50 ev kadınını tiyatroya götürerek, onlarla Antalya Devlet Tiyatrosu'nun sahnelediği...

KORKUTELİ Aşağıpazar Mahallesi Muhtar adayı Gülfer Yörük, mahalledeki 50 ev kadınını tiyatroya götürerek, onlarla Antalya Devlet Tiyatrosu'nun sahnelediği "Dördüncü Ay" adlı oyunu izledi.

8 Mart Kadınlar Günü etkinlikleri kapsamında, Aşağıpazar Mahallesi Muhtar adayı Gülfer Yörük, mahalledeki 50 ev kadını ile Haşim İşcan Kültür Merkezi'nde sahnelenen oyunu izledi. İlk kez tiyatroya gelen kadınlar oyunu ilgiyle izledi. Alpay Aksum'un yönettiği oyun, kadınların beğenisini kazandı.

Aşağıpazar Mahalle Muhtar adayı Gülfer Yörük, Antalya Devlet Tiyatrosu Müdürü Alpay Aksum ve eşi Pınar Aksum'un davetlisi olarak oyunu izlemeye gittiklerini belirterek, "Tüm kadınlar keyifle izledi" dedi.

FOTOĞRAFLI

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 837 defa okunmuştur
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 1983 Antalya Son Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim