

Kan Bankası Gönüllüleri İftarda Buluştu
ANTALYA Kan Bankası gönüllüleri, geleneksel 4'üncü iftar yemeğinde hasta ve hasta yakınlarıyla buluştu.
Antalya Kan Bankası ve Kan Gönüllüleri Hasta ve Hasta Yakınları Sosyal Yardımlaşma, Dayanışma Derneği tarafından Meltem Camii yanındaki Saray Otoparkı'nda düzenlenen iftarda, gönüllülerle tedavileri süren hasta ve yakınları buluştu. Gönüllülerin, gönüllülük esasıyla oluşturdukları iftar sofrasında yenen yemeklerin ardından sohbet edildi ve dualar okundu.
Antalya Kan Bankası Gönüllüleri kurucusu Emin Balin, "Bugün dördüncüsünü düzenlediğimiz iftar programında gönüllülerimizle hastalarımızı bir araya getirmeyi ve kaynaşmayı hedefledik. Bunu da başardığımıza inanıyorum. Yaklaşık bin davetlinin katıldığı iftar yemeğimiz bizleri ve katılanları mutlu etti. İnşallah her yıl daha da sayımızı artırarak geleneğimizi sürdüreceğiz" dedi.
İftardan sonra düzenlenen çeşitli etkinliklerle katılımcılar keyifli dakikalar yaşadı.
FOTOĞRAFLI
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- DİREĞE ÇARPAN OTOMOBİLİN MOTORU FIRLAYIP İŞÇİLERİN KALDIĞI BARAKAYA UÇTU: 1 AĞIR YARALI
- HATAY’DA SEYİR HALİNDE OLAN TIR ALEVLERE TESLİM OLDU
- OSMANİYE’DE GÖKYÜZÜNDE GİZEMLİ IŞIK
- BURDUR GÖLÜ’NDE KAYBOLAN KANOCU İKİ KADIN SAĞ OLARAK BULUNDU
- FAİZLE PARA VEREREK KUMAR BAĞIMLILARINI BORÇ BATAĞINA DÜŞÜREN TEFECİLERE OPERASYON
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim

































