Karakter boyutu :



30 Ağustos 2019 Cuma 15:23
Kaymakam Öztürk Göreve Başladı
ANTALYA'nın Gazipaşa ilçe kaymakamlığına atanan Cemil Öztürk göreve başladı.
ANTALYA'nın Gazipaşa ilçe kaymakamlığına atanan Cemil Öztürk göreve başladı.
İçişleri Bakanlığı tarafından yayımlanan kararnameyle Gazipaşa'ya atanan Cemil Öztürk yeni görevine başladı. Kaymakam Cemil Öztürk'ü Hükümet Konağı önünde Belediye Başkanı Mehmet Ali Yılmaz, Kaymakamlık Yazı İşleri Müdürü Tan Doğan, İlçe Emniyet Müdürü Tayfun Ilgaz, kamu kurumlarının amirleri karşıladı.
Kaymakam Cemil Öztürk, "Gündoğmuş'ta görev yaptığım için Gazipaşa'ya yabancı değilim. Gazipaşa'yı çok gelişmiş buldum, tarım, turizm alanlarında güzel gelişmeler yaşanmış. Bizler de birlik ve beraberlik içinde Gazipaşa'yı daha güzel hale getirmek için hep birlikte çalışacağız" dedi.
FOTOĞRAFLI
Kaynak: 
Bu haber toplam 1237 defa okunmuştur
DİĞER HABER BAŞLIKLARI
SPOR
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- BURDUR GÖLÜ’NDE KAYBOLAN KANOCU İKİ KADIN SAĞ OLARAK BULUNDU
- HATAY’DA SEYİR HALİNDE OLAN TIR ALEVLERE TESLİM OLDU
- DİREĞE ÇARPAN OTOMOBİLİN MOTORU FIRLAYIP İŞÇİLERİN KALDIĞI BARAKAYA UÇTU: 1 AĞIR YARALI
- KADİRLİ EĞİTİM VE KÜLTÜR VAKFI'NDAN AV. GÖKDÖL'E ZİYARET
- YALÇIN: "CHP'DEN 86 VEKİL İLE 74 İL BAŞKANI BİZE KATILACAK"
Tüm Hakları Saklıdır © 1983 Antalya Son Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim

































