

Kaymakamlık Ve Kurumlara Yeni Bina
FİNİKE Kaymakamı Ergün Baysal, Sahilkent Mahallesi'nde yapımı tamamlanan yeni hükmet binasında 1 Temmuz itibariyle hizmet verilmeye başlanacağını söyledi.
Finike Sahilkent Mahallesi'nde yaklaşık 2 yıl önce inşaatına başlanan hükümet binası tamamlandı. Yeni binada incelemelerde bulunan Kaymakam Ergün Baysal, taşınma işlemlerinin devam ettiğini ve 1 Temmuz itibariyle hizmet verilmeye başlanacağını kaydetti.
Yeni hükümet konağının 2019 yılı mart ayı içerisinde geçici kabulünün yapıldığını aktaran Kaymakam Ergün Baysal, "Yeni Hükümet Konağı Sahilkent Mahallesi Akdeniz Bulvarı No 269 adresinde, hizmet vermeye devam edecek. 7 bin 203 metrekare kapalı alanda hizmet verilecek binada Kaymakamlık, Milli Eğitim Müdürlüğü, Nüfus Müdürlüğü, Tapu Müdürlüğü, Müftülük, Malmüdürlüğü, Tarım ve Orman Müdürlüğü, Gümrük Müdürlüğü, Kadastro Birimi, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı, Milli Emlak Şefliği, Doğa Koruma ve Milli Parklar Şefliği olmak üzere 12 ilçe birimi 1 Temmuz Pazartesi gününden itibaren hizmet vermeye başlayacaktır" dedi.
FOTOĞRAFLI
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- DİREĞE ÇARPAN OTOMOBİLİN MOTORU FIRLAYIP İŞÇİLERİN KALDIĞI BARAKAYA UÇTU: 1 AĞIR YARALI
- HATAY’DA SEYİR HALİNDE OLAN TIR ALEVLERE TESLİM OLDU
- OSMANİYE’DE GÖKYÜZÜNDE GİZEMLİ IŞIK
- BURDUR GÖLÜ’NDE KAYBOLAN KANOCU İKİ KADIN SAĞ OLARAK BULUNDU
- FAİZLE PARA VEREREK KUMAR BAĞIMLILARINI BORÇ BATAĞINA DÜŞÜREN TEFECİLERE OPERASYON
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim

































