

Kumluca'da Haziran Meclisi Yapıldı
KUMLUCA Belediyesi'nin haziran ayı olağan meclis toplantısı yapıldı.
Kumluca Belediye meclis toplantısı Başkan Mustafa Köleoğlu'nun yönettiği oturumda gerçekleştirildi. Toplantıda Mavikent ve Yeşilköy mahallelerindeki kadastro çalışmalarında görev yapacak 7 bilirkişi belirlendi. Yetkili sendikayla sosyal denge tazminatı sözleşmesi imzalama yetkisinin belediye başkanına verilmesi oybirliğiyle kabul edildi. Adrasan Göleti ile Kemer-Ulupınar, Kumluca-Yazır ve Adrasan Tarımsal Sulama Tesisi'nin Kumluca Belediyesi'ne devri oybirliğiyle kararlaştırıldı.
Toplantıda belediyeye ek hesap açılması konusu da görüşüldü. Mali Hizmetler Müdürü Kazım Turkay, konu hakkında meclis üyelerini bilgilendirirken, "Belediye banka hesaplarına zaman zaman konuşarak anlaşabilecekken, kötü niyetli insanların hacizleriyle karşılaşıyoruz. Başımıza böyle bir şey geldiği takdirde hesaplarımızda sıkıntı yaşıyoruz. Kamu yararını göz önünde bulundurarak vergi resim ve harçlar hesabı açıldığı takdirde haciz edilemez deniyor yasada" dedi. Bilgilendirmenin ardından belediye için vergi resim ve harçlar hesabı açılması oyçokluğuyla kabul edildi.
FOTOĞRAFLI
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- DİREĞE ÇARPAN OTOMOBİLİN MOTORU FIRLAYIP İŞÇİLERİN KALDIĞI BARAKAYA UÇTU: 1 AĞIR YARALI
- HATAY’DA SEYİR HALİNDE OLAN TIR ALEVLERE TESLİM OLDU
- OSMANİYE’DE GÖKYÜZÜNDE GİZEMLİ IŞIK
- BURDUR GÖLÜ’NDE KAYBOLAN KANOCU İKİ KADIN SAĞ OLARAK BULUNDU
- FAİZLE PARA VEREREK KUMAR BAĞIMLILARINI BORÇ BATAĞINA DÜŞÜREN TEFECİLERE OPERASYON
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim

































