

Park Halindeki Kamyoneti Yakmak İstediler
ANTALYA'da kimliği belirsiz kişi ya da kişiler, park halindeki bir kamyoneti kâğıt ve mazotla tutuşturup yakmak istedi.
Olay, saat 03.30 sıralarında Kepez ilçesi Yeşiltepe Mahallesi Tevfik Fikret Caddesi üzerinde meydana geldi. Saat 09.00 sıralarında işe gelen Ramazan Bozkurt, 07 CIN 12 plakalı kamyonetinin kundaklanmaya çalışıldığını görünce durumu polise bildirdi. İhbar üzerine olay yerine polis ekipleri sevk edildi. Kısa sürede belirtilen adrese gelen polis, çevrede bulunan güvenlik kamerası görüntülerinden ve görgü tanıklarından şüphelilere ulaşmak için çalışma başlattı.
Yaşanan olayın şokunu atlatamadığını söyleyen Ramazan Bozkurt, "Sabah işe geldiğimde kamyonetimin yakılmaya çalışıldığını fak ettim. Komşularımdan sorunca mazot ve kâğıt ile motor kısmının altına ateş yakarak, kamyoneti yakmaya çalıştıklarını öğrendim. Kamyonetten duman çıkmaya başlayınca komşularım hemen gelip söndürmüş. Değilse komple yanacakmış" dedi.
FOTOĞRAFLI
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- DİREĞE ÇARPAN OTOMOBİLİN MOTORU FIRLAYIP İŞÇİLERİN KALDIĞI BARAKAYA UÇTU: 1 AĞIR YARALI
- HATAY’DA SEYİR HALİNDE OLAN TIR ALEVLERE TESLİM OLDU
- OSMANİYE’DE GÖKYÜZÜNDE GİZEMLİ IŞIK
- BURDUR GÖLÜ’NDE KAYBOLAN KANOCU İKİ KADIN SAĞ OLARAK BULUNDU
- FAİZLE PARA VEREREK KUMAR BAĞIMLILARINI BORÇ BATAĞINA DÜŞÜREN TEFECİLERE OPERASYON
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim

































