

Serik'te 15 Okula Beyaz Bayrak
ANTALYA'nın Serik ilçesinde temizlik ve hijyen açısından yeterli görülen 15 okul Beyaz Bayrak almaya hak kazandı.
Milli Eğitim Bakanlığı ve Sağlık Bakanlığı'nın yürüttüğü "Okullara Beyaz Bayrak" projesi kapsamında temizlik ve hijyen açısından yeterli görülen okullara verilen Beyaz Bayrak, Serik'te 15 okula verildi. Serik Erkek Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde düzenlenen törene Kaymakam Haluk Şimşek, İlçe Milli Eğitim Müdürü İkram Ekiz, İlçe Sağlık Müdürü Dr. Ramazan Irmak ve okul yöneticileri katıldı.
Programın sonunda Kaymakam Haluk Şimşek, İlçe Milli Eğitim Müdürü İkram Ekiz ve İlçe Sağlık Müdürü Dr. Ramazan Irmak, bayrak ve sertifikaları okulların yöneticilerine teslim etti.
Projenin amacının okullarda sağlıklı beslenme ve hijyen konularında kalitenin yükseltilmesinin sağlanması olduğu belirtildi. Serik'te bu yıl Beyaz Bayrak alan 15 okulla toplam 34 okulun Beyaz Bayrak sahibi olduğu kaydedildi.
FOTOĞRAFLI
Erbaş, Hacı Bayram Veli Camii’nde teravih namazı kıldırdı
Otomobilin yan yattığı kaza anı kameraya yansıdı
Samsun'da trafik kazası: 3 yaralı
ABD'de düzenlenen yarışmada dünya 2.'si oldu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8

- DİREĞE ÇARPAN OTOMOBİLİN MOTORU FIRLAYIP İŞÇİLERİN KALDIĞI BARAKAYA UÇTU: 1 AĞIR YARALI
- HATAY’DA SEYİR HALİNDE OLAN TIR ALEVLERE TESLİM OLDU
- OSMANİYE’DE GÖKYÜZÜNDE GİZEMLİ IŞIK
- BURDUR GÖLÜ’NDE KAYBOLAN KANOCU İKİ KADIN SAĞ OLARAK BULUNDU
- FAİZLE PARA VEREREK KUMAR BAĞIMLILARINI BORÇ BATAĞINA DÜŞÜREN TEFECİLERE OPERASYON
Tel : 0532 474 99 63 | Haber Yazılımı: CM Bilişim

































